Close Menu
  • Home
  • Wiadomości
  • Zdrowie
  • Psychologia 
  • Porady 
  • Czas wolny
Tagi
Anna Salij-Kaczkowska badania bezpieczeństwo ciąża depresja dla dzieci dramat dzieci dziecko emocje dzieci informacje kocham dziecko kocham moje dziecko kocham to dbam kochamtodbam konsekwencja konsekwencja w wychowaniu dziecka macierzyństwo macieżyństwo mama NNW NNW dzieci i młodzieży opieka pielęgnacja podróż polisa pomoc pomoc dzieciom porady ratunek rodzice rozwój skóra dziecka szkoła ubezpieczenia ubezpieczenie ubezpieczenie dziecka uczeń wakacje wiadomości wychowanie wyprawka zabawa zdrowie z rodzicami
Facebook X (Twitter) Instagram
Instagram
Hello MamoHello Mamo
piątek, 9 maja
  • Home
  • Wiadomości
  • Zdrowie
  • Psychologia 
  • Porady 
  • Czas wolny
Hello MamoHello Mamo
You are at:Home»Wiadomości»RUSZA NAJWIĘKSZA W POLSCE GRA MIEJSKA DLA DZIECI I RODZICÓW
Wiadomości

RUSZA NAJWIĘKSZA W POLSCE GRA MIEJSKA DLA DZIECI I RODZICÓW

czasBy czas2021-06-26Brak komentarzy3 Mins Read
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Już w sobotę 26.06 od 11:00 rusza największa, polska gra miejska. Akcję poprowadzi Filip Chajzer, a zadanie polegać będzie na odnalezieniu go w Łodzi. JAK?

#gdziejestfilip #kochamtodbam

Apka Android – https://bit.ly/KochamToDbam
Apka IOS – https://bit.ly/Kochamtodbam

Uczestnicy do dyspozycji mają aplikację, która wyświetlać będzie zadania do wykonania, dzięki którym trafią do Filipa otoczonego nagrodami. Pierwszych trzydzieści osób, które zdobyło największą liczbę punktów i dotrze do Filipa otrzyma nagrody. Hulajnogi, misie, koszulki czekają na zwycięzców.

Pierwsza tura odbywać się będzie w Łodzi, kolejne w Trójmieście, Poznaniu.

Kocham To Dbam, to inicjatywa ogólnopolska, innowacyjny program ubezpieczeniowy, promujący bezpieczeństwo dzieci.

Kocham To Dbam

Unilink SA wspólnie ze Szkolną Agencją Ubezpieczeniową (SAU) i SIGNAL IDUNA Polska T.U. S.A. uruchomili projekt ubezpieczeń dzieci i młodzieży o nazwie Kocham To Dbam. Już od dziś na stronie www.kochamtodbam.pl można zakupić polisę NNW dla dzieci, otrzymując dostęp do społeczności Kocham To Dbam.

 

„Ta akcja wyróżnia się na rynku w wielu aspektach, przede wszystkim w aspekcie produktowym, dystrybucyjnym i marketingowym. W sposób nietuzinkowy adresujemy tematykę ubezpieczeń szkolnych. Oferta będzie także dystrybułowana przez kluczowych agentów Unilink oraz nasze placówki własne. Zakup polisy będzie niezwykle prosty, dostępny zarówno u agenta jak i online. Agenci z kolei zostaną wyposażeni w specjalne kody, dzięki którym ich Klient będzie mógł liczyć na jeszcze bardziej atrakcyjną cenowo ofertę. A już w najbliższych dniach, w przestrzeni medialnej pojawi się wiele informacji o naszym programie. Zachęcam do śledzenia tych informacji. ” – powiedział Piotr Głowski, wiceprezes Unilink S.A.

 

„Kocham To Dbam to nie tylko nazwa produktu i portalu. To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków.  Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł, a zapewnia to komfort i bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Formuła promocyjno-edukacyjna Programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz Agentów, którzy są głównymi Ambasadorami Akcji, w Program zaangażowały się również znane, rozpoznawalne osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego Projektu. Dołączając do społeczności Kocham to Dbam zapewniamy bezpieczeństwo na najwyższym, światowym poziomie i jednocześnie rozrywkę, która dostarczy wielu pozytywnych emocji związanych z dobrą zabawą. Sądzę , że  jest to najlepszy Program ubezpieczeniowy jaki miałam okazję wdrażać” –  dodała Anna Salij-Kaczkowska, właściciel SAU jak i twórca programu Kocham To Dbam.

 

„Zakres oferowany przez SIGNAL IDUNA jest bardzo szeroki. Od kluczowych elementów jak wysokie sumy na wypadek złamań i uszczerbków, poprzez bogate usługi Assistance (w tym np. ochronę dziecka w sieci), aż do popularnych ryzyk jak np. ugryzienie kleszcza, odbudowa stomatologiczna czy pobyt w szpitalu w wyniku COVID-19. Kluczowy jednak, w tej akcji jest sposób, w jaki chcemy, razem, mówić o ubezpieczeniu. Będzie to formuła lekka, przystępna, z wykorzystaniem najbardziej znanych influencer’ów. Dla SIGNAL IDUNA partnerstwo z takimi tuzami ubezpieczeń szkolnych jak Unilink czy SAU, jest gwarancją powodzenia tego projektu. Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty na www.kochamtodbam.pl” – podsumował Adam Malinowski, wiceprezes SIGNAL IDUNA Polska.

 

 

bezpieczeństwo dzieci kochamtodbam rodzice ubezpieczenia
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
Previous ArticleJak odróżnić ADD od ADHD, czyli czym jest zespół deficytu uwagi?
Next Article Gra Miejska KOCHAM TO DBAM już 25 lipca w Gdańsku

Powiązane

Dziecięce ultimatum: Praktyczne strategie na wymuszające zachowania

2024-04-12

Nowy Rozdział w Rodzinie: Jak Zaprezentować Dzieciom Nową Partnerkę Ojca

2024-02-12

Bezstresowo czy konsekwentnie? Jak wychować i być dobrym rodzicem

2022-07-05
Nie przegap
Bez kategorii

Dziecięce ultimatum: Praktyczne strategie na wymuszające zachowania

2024-04-120

Wychowanie dziecka, które często wymusza swoje potrzeby, może być wyzwaniem dla każdego rodzica. Dzieci, które…

Nowy Rozdział w Rodzinie: Jak Zaprezentować Dzieciom Nową Partnerkę Ojca

2024-02-12

Bezstresowo czy konsekwentnie? Jak wychować i być dobrym rodzicem

2022-07-05

Zazdrość u dzieci

2022-05-18
Social media
  • Instagram
Najnowsze

Dziecięce ultimatum: Praktyczne strategie na wymuszające zachowania

2024-04-12

Nowy Rozdział w Rodzinie: Jak Zaprezentować Dzieciom Nową Partnerkę Ojca

2024-02-12

Bezstresowo czy konsekwentnie? Jak wychować i być dobrym rodzicem

2022-07-05
Copyright © 2025.
  • Home
  • Wiadomości
  • Zdrowie
  • Psychologia 
  • Porady 
  • Czas wolny

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.